lördag 19 februari 2011

Symässan

Idag har jag spenderat några timmar på symässan. Är numera stolt ägare till en Janome Baby lock imagine (en overlock maskin). Längtar tills jag har lärt mig alla funktioner och får hem maskinen. Ska försöka åka och hämta den på tisdag.

Passade på att gå förbi JNY's monter där jag deltog i Gekko's mössa workshop. Sydde en fin vårmössa till Oliver i ljusblått tyg med vita fordon på. Ska sy en massa roliga mössor så snart namnlapparna kommer. Köpte även lite nya roliga tyger samt Gekko's mössmönster.

Min nya maskin!!

Mössan jag sydde under workshopen

Oliver i sin nya mössa

Mörkbrunt och rött tyg med fordon från JNYdesign samt grönt tyg med fordon från Mjuka tyger

Ljusblått och svart tyg med stjärnor samt grönt tyg med moln från JNYdesign





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...