måndag 28 februari 2011

O-ringar

Just nu består mitt kök endast av fyra kala väggar, eller inte ens det rättare sagt. Har ett stort hål mellan köket och hallen. Så snart det nya köket är på plats så är det dags att packa upp den nya symaskinen. Under tiden kan jag bara drömma om alla projekt jag skall sätta igång med. Sy mössor, napphållare, fler elefanter, förkläden, kläder m.m.

Idag lade jag en beställning på röda silikon o-ringar från Barbara på Pyssel Retrotyger Inspiration.


Fick en avi i brevlådan häromdagen och sprang genast iväg och hämtade hem mina nya färgglada metallknappar.


4 kommentarer:

  1. Du kan få sy igen hålen i baken på mina vintercykelbyxor om du längtar efter att sy lite. :o)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha...maybe baby ;)

    SvaraRadera
  3. Var har du köpt dina metallknappar i färg? :0)

    SvaraRadera
  4. Dom har jag köpt på Etsy. Dom passar inte riktigt i Prymtången men om man är stadig på hand så funkar det. Tyckte det var värt att köpa dem ändå då jag fick många och fina färger för pengarna :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...