fredag 27 maj 2011

Min första award

Jag har fått min alldeles första award. Tack snälla "Sydd av C"!

Nu är det min tur att skicka den vidare till någon som har mindre än 100 följare. Men innan dess måste jag avslöja 8 saker om mig själv (se nedan).



1. Jag är mamma till en underbar liten 11 månaders son som heter Oliver.

2. Då jag inte hittat den rätta så valde jag att skaffa barn på egen hand via Storkkliniken.

3. Jag älskar att både sy och baka. Har perioder när jag gör det ena mer än det andra. Just ny sys det mycket.

4. Jag har vunnit pris i en tårttävling för en av mina barntårtor.

5. Jag älskar att resa och försöker komma iväg minst två gånger per år (lär väl bli mindre framöver då vi numera är två i vår familj).

6. Har bott och arbetat i New York i två omgångar.

7. Har gått kurs i origami.

8. Har en liten fetishism för kylväskor. Äger säkert typ åtta stycken.

Dessa fem personer får denna award av mig:
VIMA Design
CeviliaP
NoppeToss
Popcorn
PeLell

2 kommentarer:

  1. Oj! Tack så himla mycket, blev så glad!

    SvaraRadera
  2. Tack så väldans mycket! Det gjorde min mors dag till den bästa hittills! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...