onsdag 25 maj 2011

Äntligen

Så där ja, då är man på banan igen. Jet lagen har lagt sig och sömnaden har kommit igång. Dom senaste dagarna har jag lyckats få till 7 mössor, 2 förkläden, 1 bahytt och 2 presenter som jag inte kan avslöja vad det är riktigt ännu. Bahytten var riktigt rolig att sy då den blev så söt. Den är vändbar i rosa respektive grönt tyg. Ska ge mig på en till direkt imorgon igen. Förklädena ska vi inte prata om, gud vilka små karameller! Man blir ju godissugen bara man ser dom.

Min son får inte bara utstå att ha förkläden med volang utan även agera modell för Esters bahytt :)

Här kommer lite bilder...




1 kommentar:

  1. Förklädena är ju helt gudomliga! Ja, den lille modellen också förstås. :-)

    Jag har gett dig en award, den finns att hämta på min syblogg,
    http://syddavc.blogspot.com/2011/05/award.html

    Ha det bra!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...