onsdag 29 juni 2011

Tävling

Eftersom jag själv älskar att tävla så får du härmed möjligt att vinna ett litet gulligt förkläde. Kan tänka mig att det passar upp till ca 3 års åldern.

Är ditt/dina barn stora så kan det bli en fin present till någon annan.




Vill du vara med finns det möjlighet att få 2 lotter.

1 lott: Kommentera detta inlägg.
2 lotter: Kommentera detta inlägg och länka från din blogg. Låna gärna bilden.
3 lotter: Kommentera detta inlägg, länka från din blogg + bli följare av min blogg. Låna gärna bilden.
(Du som redan är följare av bloggen får 2 lotter automatiskt)

Tävlingen avslutas 10 juli kl 19.00. Vinnaren utnämns direkt här på bloggen och blir kontaktad av mig.

Sprid nu vidare!

Lycka till :)

16 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vill självklart vara med och tävla! Min yngsta flicka skulle bli överlycklig för det fina förklädet!
    Tre lotter till mig tack! :-)

    SvaraRadera
  2. Vill jättegärna vara med och tävla om detta fina!

    SvaraRadera
  3. Vill gärna vinna!!
    Jag tar 3 lotter, blivit följare och länkat här:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2011/07/forklade-hos-pind.html

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  4. 1.Jag är gärnar med,och tar 3 lotter.
    2.har länkat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/07/vinn-forklade.html
    3.blir följare med bloggnamn Gratishav.

    hoppas på tur!
    kram
    Lili

    SvaraRadera
  5. Jag tar chansen jag också på tre lotter :)

    Ha en bra helg
    //Lotta

    SvaraRadera
  6. 1 lott; Jag vill va me :-) Håller tummarna.
    Ha De!
    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej! Vi har ju redan ett superfint men ska ju få en tjej till snart eller om man kanske ska berika någon annans hem med denna vackra! Kram Erika och Co.

    SvaraRadera
  8. hejsan jag vill gärna vara med och tävla.

    gillar och följer på bloglovin.

    har tipsat i min blogg

    http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=49858&idBlogg=1145405

    samine_thimon@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Tar gärna en lott. Jag känner en liten två-årig tjej vars föräldrar inte har gott ställt. Vore roligt om lilltjejen fick en alldeles ny klädesplagg som inte är begagnat. Dessutom är hon ganska mörkhårig så hon skulle passa så bra i den färgen.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  10. jag vill gärna vinna. deltar med 2 lotter. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/july/forklade.html

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  11. Jag är med. :)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med och följer din blogg :)

    evelinamattssonlundqvist@live.se

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med. Superfint förkläde.
    Jag har tipsat på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/07/jag-tavlar-hos-pind-ett-sott-forklade.html
    Ha en fin dag!
    JoHannah
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Åh så sockersött! Jag tar gärna 2 små lotter. Har bloggat om tävlingen här: http://favolosa.blogg.se/2011/july/pind-design.html

    SvaraRadera
  15. Tack snälla alla ni som visat intresse av att vinna förklädet. Tävlingen är avgjord. Alla som har varit med och tävlat får 20% rabatt i min webshop tom 31 juli 2011.

    Vinnaren drogs genom www.random.org.

    Stort grattis till Lili på bloggen Gratishav!

    Maila mig din adress så skickar jag över vinsten :)

    Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...