torsdag 23 juni 2011

Min stora prins

Idag är dagen då min prins fyllt 1 år! Tänk att det redan gått ett år sedan han föddes. 17 dagar över tiden, 23 timmars värkarbete som slutade i kejsarsnitt, så såg min dag ut för exakt ett år sedan.
Nu blir det kalas i dagarna tre, eller fyra om man räknar in midsommar.

Oliver firades i söndags tillsammans med sin bästa kompis, eller fästmö som vi brukar kalla henne. Odile, Johan och jag välkomnade ca 65 personer in i festlokalen på min mammas kolonilott. Tyvärr var vädret inte det bästa men vi gjorde det bästa av det. Förutom en dignande buffé av massa gott så bjöd vi även på 5-kamp (vinnarna blev Lisa, Tessan, Marie C och Marie H), godishjul, fiskdamm (självklart hemmasydd) och besök av Abbey Caddaby från Sesame Street.

Då vi hade tillbringat våren i New Jersey så passade jag på att shoppa in födelsedagsdekorationer. Den absolut bästa dekorationen var de personligt tryckta M&M godisarna :) Jag valde rosa och ljusblått med Olivers och Greta fotografi samt namn med siffran 1 under.

Hur ska jag kunna toppa detta kalas nästa år? Eller, måste jag verkligen det? 1 års kalas känns lite speciellt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...