söndag 24 juli 2011

Ny shop

Dom senaste dagarna har jag försökt få klart i min Etsy shop. Har hunnit lägga dit några varor. Ska bli kul att se om man kan locka till sig lite kunder från andra länder. Blir lite lättare att sälja utomlands när man kan ta betalt via Paypal. Föklädena här nedan finns att köpa i shopen.

Idag har jag även hunnit med att sy två par sommarbyxor till Oliver. Är så kär i Deer tyget!

Traktortyget kommer från Liandlo. Deer tyget från Znok. Mudd från Textilcentrum.

Cupcaketyg från B&J Fabrics.

Desserttyg från JoAnn.

Sagotyg från Etsy.

Den 14 juli födde Ebba sin lilla Mathilda och så fort vi fått nyheten skickades ett litet paket iväg med posten. Hade sytt solhatt med matchande nappsnöre samt ett litet förkläde.


Rostyg från Panduro.

Cupcaketyg från B&J Fabrics.


Min syster beställde ett fökläde till Satu's dotter Emilia i doppresent.

Desserttyg från JoAnn.


2 kommentarer:

  1. Underbara tyger! Var har du köpt de med cupcakes på?

    SvaraRadera
  2. Tack! Cupcake tyget har jag köpt både i butik i NY och på Etsy.com. Finns nog fortfarande på Etsy och Ebay. Sök på Cupcakes och Robert Kaufman. Jag har både vitt, gult och rosa. Om jag inte minns fel finns det också i blått.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...